SERVİS

  • Hedefimiz

    Aracın, orijinalliğini bozmadan, daha az parça değiştirerek hızlı ve kaliteli onarım sürecini yönetmektir.

  • Doğru Tespit

    Hasarlı aracın onarılması için öncelikle hasarın oluş şekli ve aracın hasardan etkilenmiş bölgeleri incelenerek tam ve eksiksiz parça ve işçilik tespiti yapılır.

  • Nasıl Yapıyoruz?

    Hasarlı parça yenisi ile değiştirilecekse montajın yapıldığı alan düzeltilerek, yeni parça prova edilip ayarlanır. Parça onarılacaksa en doğru onarım tekniği seçilerek işlem tamamlanır.

  • Süreci Yönetme

    Kaporta işlemi sırasında veya sonrasında araç üzerinde diğer birimlerinde çalışması gerekiyorsa (Cam, mekanik, elektrik, teknisyeni v.b.) hangi aşamada, aracın hangi bölgesine müdahale edileceği senkronize edilir. Doğru zamanda doğru sıralama ile süreç yönetilir.

  • Geleceği Düşünüyoruz

    Araç üzerinde yapılan kesme, kaynak, delme... v.b. işlemler aracın gelecek yıllarda ki performansını ve görünüşünü etkilemeyecek şekilde yapılır.

  • Neden Bazı Parçaları Değiştir miyoruz?

    Gereksiz değiştirilen her parça kaybettiğimiz döviz ve zaman demektir. Her geçen gün gelişen ve son derece güvenilir olan tamir tekniklerini kullanarak, gereksiz parça değişiminin önüne geçiyoruz.

  • Sizi Düşünüyoruz

    Biliyoruz ki büyüyen fatura tutarları aracınızın siciline kaydediliyor ve ileride ikinci el değerlendirmede, poliçe yenilemenizde veya satın aldığınız yeni araca sigorta yaptırırken karşınıza çıkıyor. Neden daha fazla ödeyesiniz ki?

  • Gözlerinize İnanamayacaksınız

    İşlemi bitmiş aracınızı teslim alırken, aracın gereçkten kaza yapmış olduğuna inanamayacaksınız.

  • Dünyanın En Gelişmiş Şasi Onarım Cihazı!

    Hasarlı aracınız, Car-O-Liner şasi doğrulama ve ölçümleme makinası ile fabrikasyon değerlerinde onarılır. Nasıl mı?

  • MARK-6

    Hasarlı araç, dünyanın en gelişmiş şase tezgahı Car-O-Liner MARK-6'ya, araç üreticisinin önerdiği uygun noktalardan bağlanarak sabitlenir ve üretici prosedürlerine göre çektirme yapılır.

  • Car-O-Tronic

    Bilgisayarlı şase ölçme sistemidir. Hasarlı araç, MARK-6 tezgahında düzeltilmesi esnasında Car-O-Liner Car-O-Tronic bilgisayarlı ölçüm ile birlikte, araç üretcisinin belirlediği ölçülere göre, hasardan önceki orijinal şekline getirilir.

  • 14.500'den Fazla Araç

    Daha önceden içerisine yüklenmiş 14.500'den fazla araç verisi olan ve her gün güncellenen Car-O-Tronic elektronik ölçümleme cihazı ile aracın hasarlı bölgeleri ölçülür.

  • 3 Boyutlu Gözlem

    Deformasyona uğrayan kısımlar, 3 boyutlu olarak bilgisayar ortamında gözlenir ve saniyeler içinde sapmalar tespit edilir.

  • Aracınızın Orijinalliğini Koruyoruz

    Hasarlı nokta olması gereken yere çektirilerek, onarım PARÇA DEĞİŞTİRMEDEN ve ARACIN ORİJİNALLİĞİ KORUNARAK tamamlanır.

  • 2. El Araç Ekspertizi

    Car-O-Tronic elektronik ölçümleme cihazıyla, ikinci el araçların da ekspertizini yapmak mümkündür.

  • Memnun Müşteri

    Hasarlı olarak servisimize gelen araç, ilk günkü haliyle teslim edilir.

  • Nasıl Boyuyoruz?

    Kaporta onarımı tamamlanmış araçların boyanması ileri derecede el becerisi, kimya ve optik bilgisi gerektirir. Gereken noktalara doğru zamanda, doğru sıralamayla doğru malzemeler kullanarak boyuyoruz.

  • Son Kat Boya Öncesi Neler Yapıyoruz?

    Aracın genel durumuna göre, doğru malzeme seçimi yapıyor; dolgu macunu, astarı ve son kat astarı uyguluyor; her işlemin arasında, kimyasal reaksiyonun tamamlanması için uygun sürelerin geçmesini bekliyor ya da infrared kurutucu kullanıyoruz.

  • Son Kat Boyayı Nereden Buluyoruz?

    Servisimizde bulunan boya laboratuvarında, aracınızın rengi yeniden oluşturuluyor. Mix bilgisayarında bulunan boya formüllerine göre, mix makinasındaki kompanentleri istenilen miktarda karıştırarak doğru rengi üretiyoruz.

  • Kimyamız Çok İyi

    Aracınızın boyanması için gereken, ana ve yan malzemeler çok ileri kimyasal teknolojiler ve uzun süreli ar-geler içeriyor. Her boya kompanenti için, gereken renk pigmentlerini elde etmek, uzun ve zor kimyasal süreç gerektiriyor.

  • Havamız Kuru Tabancamız Temiz

    Tüm boya prosesinde kullandığımız havayı, özel makinalarda kurutarak basıncı sabitliyoruz. Her boya tabancasını, özel yıkama makinasıyla yıkayarak temizliyoruz. Bu nedenle, yapılan işlemlerde hata bulmak çok zor.

  • Nerde Boyuyoruz?

    Son kat boya, fırında yaklaşık 20°C'de atılır. 40 dakika, 60°C'de araç fırınlanır.

  • Sizi Dinliyoruz

    Sizi can kulağıyla dinliyoruz, ne istediğinizi anlıyor ve uygun çözümleri her marka aracınız için sunuyoruz.

  • Sürpriz Yok!

    Aracınız kabul aşamasındayken neye ne kadar ödeyeceğinizi söylüyor, sürpriz faturalar çıkarmıyoruz.

  • Nokta Atışında Ustayız

    Tek seferde doğru arıza teşhisi için, eğitimli uzman kadromuz, son teknoloji cihaz ve araçları ile her zaman hazırdır.

  • Hep Günceliz

    Gelişen otomotiv teknolojisine paralel olarak özel takım ve cihazlarımızı sürekli kalibre ediyor, güncelliyor ve yeniliyoruz.

  • Tam Zamanında Doğru Parça

    İhtiyacımız olabilecek tüm parçaları, konusunda uzman yedek parça personelimiz stokluyor. Acil durumlar için parça tedarik sistemini çalıştırarak sizi yolda bırakmıyoruz.

  • Her Gün Öğreniyoruz

    Tüm çalışanlarımız, konusunda uzman eğitmenler tarafından sürekli eğitim almaktadırlar. Böylece tüm teknisyenlerimiz en yeni ve doğru bilgi birikimleri ile sizin için hazırdırlar.

  • Çevreye Duyarlıyız

    Tehlikeli atık üreten servisimiz, bu atıkları lisanslı taşıyıcalara teslim ederek, çevrenin korunmasına sürekli katkıda bulunuyor. Ör. Atık motor yağı, filitreler, aküler...v.b

  • Söz Veriyoruz

    İşimizi, her zaman doğru, dürüst, yasaların ön gördüğü kurallar çerçevesinde yapmaya ve her zaman güler yüzlü olmaya söz veriyoruz.